loading...
تنهایی ها
Sanaz F بازدید : 1 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

اصلاچرادروغ،همین پیش پایتو

 گفتم که یک غزل بنویسم برای تو


احساس میکنم که کمی پیرترشدم

احساس می کنم که شدم مبتلای تو


برگردوبازهرچه دلت خواست بدبگو

دل می دهم دوباره به طعم صدای تو


ازقول من بگوبه دلت نرم ترشود

بی فایده است این همه دوری فدای تو


دریای من!به ابرسپردم بیاورد

یک آسمان بهانه ی باران برای تو


ناقابل است،بیشترازاین نداشتم

رخصت بده نفس بکشم درهوای تو...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 64